JEFTINA
STRUJA
  • ZA KUĆANSTVA

    • JEFTINA STRUJA

      • Što je Jeftina struja?
      • Zašto Jeftina struja?
      • Koliko možete uštedjeti?
      • Zadovoljni potrošači
      • Obavijesti
      • E-mobilnost
    • CIJENE I TARIFE

      • Cjenik
      • Opći uvjeti
      • Ugovor
      • Akcije
      • Arhiva
    • PROMJENA OPSKRBLJIVAČA

      • Postupak promjene
      • Promijeni opskrbljivača
      • Novosti nakon promjene
    • VAŠ RAČUN

      • Stavke na računu
      • PDF račun
      • Struktura proizvodnje
    • VAŠE BROJILO

      • Pojedinosti o mjernom mjestu
      • Otklanjanje pogrešaka
  • ZA TVRTKE

    • JEFTINA STRUJA

      • Što je Jeftina struja?
      • Zašto Jeftina struja?
      • Koliko možete uštedjeti?
      • Zadovoljni potrošači
      • Obavijesti
    • CIJENE I TARIFE

      • Cjenik
      • Opći uvjeti
      • Akcije
      • Arhiva
    • PROMJENA OPSKRBLJIVAČA

      • Postupak promjene
      • Promijeni opskrbljivača
      • Novosti nakon promjene
    • VAŠ RAČUN

      • Stavke na računu
      • PDF račun
      • Struktura proizvodnje
    • VAŠE BROJILO

      • Pojedinosti o mjernom mjestu
      • Otklanjanje pogrešaka
    • Usluge

    • Upit

    • Pomoć i podrška

  • PODRŠKA

    • STRANICE ZA PODRŠKU

      • Rječnik pojmova
      • Savjeti za uštedu
      • Najčešća pitanja
      • Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
      • Dokumenti i izvješća
      • Zaštita osobnih podataka
  • 0800 2558

0800 2558
  • JEFTINA
    STRUJA
  • ZA KUĆANSTVA

    JEFTINA STRUJA

    • Što je Jeftina struja?
    • Zašto Jeftina struja?
    • Koliko možete uštedjeti?
    • Zadovoljni potrošači
    • Obavijesti
    • E-mobilnost

    CIJENE I TARIFE

    • Cjenik
    • Opći uvjeti
    • Ugovor
    • Akcije
    • Arhiva

    PROMJENA OPSKRBLJIVAČA

    • Postupak promjene
    • Promijeni opskrbljivača
    • Novosti nakon promjene

    VAŠ RAČUN

    • Stavke na računu
    • PDF račun
    • Struktura proizvodnje

    VAŠE BROJILO

    • Pojedinosti o mjernom mjestu
    • Otklanjanje pogrešaka
  • ZA TVRTKE

    JEFTINA STRUJA

    • Što je Jeftina struja?
    • Zašto Jeftina struja?
    • Zadovoljni potrošači
    • Obavijesti

    CIJENE I TARIFE

    • Cjenik
    • Opći uvjeti
    • Akcije
    • Arhiva

    PROMJENA OPSKRBLJIVAČA

    • Postupak promjene
    • Promijeni opskrbljivača
    • Novosti nakon promjene

    VAŠ RAČUN

    • Stavke na računu
    • PDF račun
    • Struktura proizvodnje

    VAŠE BROJILO

    • Pojedinosti o mjernom mjestu
    • Otklanjanje pogrešaka

    VELIKE TVRTKE I INDUSTRIJA

    Velikim poslovnim potrošačima nudimo različite prilagođene proizvode koji su namijenjeni upravljanju troškovima potrošnje električne energije. Na sebe preuzimamo rizike promjene cijena i omogućujemo pristup veleprodajnom tržištu.

    • Usluge
    • Upit
    • Pomoć i podrška
  • PODRŠKA

    STRANICE ZA PODRŠKU

    • Rječnik pojmova
    • Savjeti za uštedu
    • Najčešća pitanja
    • Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
    • Dokumenti i izvješća
    • Zaštita osobnih podataka
  • 0800 2558 0800 2558

PODRŠKA / STRANICE ZA PODRŠKU / Najčešća pitanja /

Brojilo i mjerno mjesto

  • Rječnik pojmova
  • Savjeti za uštedu
  • Najčešća pitanja
  • Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
  • Dokumenti i izvješća
  • Zaštita osobnih podataka

Brojilo i mjerno mjesto

Zamijenili su mi brojilo? Što trebam učiniti?

U tom slučaju ne trebate poslati nikakvu obavijest u vezi sa zamjenom brojila. Budući da HEP ODS očitava i dostavlja podatke o očitanjima, primit ćemo obračunske podatke do zadnjeg dana korištenja na starom brojilu i podatke s novog brojila. Nakon primitka obračunskih podataka izdat ćemo vam obračun za prošlo razdoblje sa svim podacima koje smo dobili od operatora HEP ODS.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Zanima me kako i kada dobivate početno stanje brojila po promjeni opskrbljivača? Moram li vam ga poslati?

Ne, dojava o stanju brojila nije potrebna. Operator distribucijskog sustava HEP ODS po promjeni opskrbljivača bilježi stanje brojila da bi prethodni opskrbljivač mogao poslati završni obračun, a mi ćemo od njih primiti obračunato stanje brojila, jer je to za nas jedini zakonom prihvatljiv podatak za obračun električne energije. 

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Kakvu obračunsku snagu imam?

Za takva se pitanja obratite operatoru HEP ODS koji je odgovoran za priključke i mrežu. 

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Tko će nakon promjene opskrbljivača očitavati brojilo? Hoće li GEN-I Hrvatska poslati osobu za očitanje?

Ne. Nema promjena što se tiče načina očitanja.

Brojilo će i dalje očitavati ovlašteni tehničar operatora distribucijske mreže (HEP). HEP je obvezan brinuti se za mreže i podatke povezane s njima na području gdje živite, bez obzira na opskrbljivača. Zato će godišnje očitanje vašeg brojila ostati nepromijenjeno, čak i nakon promjene opskrbljivača.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Trebam li svaki mjesec dojaviti stanje brojila? Je li to obavezno?

Ne, ali isplati se.

Sami odaberite želite li električnu energiju plaćati:

  • putem paušalnih mjesečnih iznosa i s obračunom pretplate i nadoplate,
  • na temelju stvarne mjesečne potrošnje prethodno dogovorene s HEP ODS-om.

GEN-I Hrvatska omogućuje vam da Jeftinu struju plaćate onoliko koliko iznosi vaša stvarna mjesečna potrošnja. Sve što trebate učiniti jest da na jedan od jednostavnih i modernih načina pravovremeno i svaki mjesec obavijestite HEP ODS o stanju svojega brojila. Iznos na računu valjan je za količinu koju ste dojavili. Slanjem točnih stanja brojila izbjeći ćete naknadne obračune.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Kako mogu poslati stanje brojila?

Stanje brojila šaljete HEP ODS-u:

  • internetom na https://mojracun.hep.hr/ods/default.aspx,
  • pozivom na besplatni broj 0800 0555,
  • osobno u poslovnici Elektre.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Kada moram javiti stanje brojila? Koliko često?

  • Kada vas HEP pozove da dojavite stanje brojila (u slučaju promjene cijene električne energije).
  • Ako se vaša potrošnja značajno promijeni (priključili ste ili odspojili aparat koji troši veliku količinu energije u kućanstvu, npr. zamijenili ste električni grijač vode plinskim i slično).
  • U slučaju nedostupnosti brojila, bili ste odsutni i brojilo nije očitano.
  • Ako imate s distributerom potpisan ugovor o samoočitanju na temelju kojega morate svaki mjesec dojaviti očitanja stanja brojila.

Ako morate svaki mjesec očitati stanje brojila, napravite to tijekom zadnjih 7 kalendarskih dana u mjesecu (sukladno ugovoru o samoočitanju) ili na datum koji odabere distributer. Ako, s druge strane, imate mjesečnu procjenu potrošnje, možete svejedno poslati svoje očitanje brojila ako se tijekom godine značajno promijeni potrošnja električne energije.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Zaboravio sam javiti stanje brojila? Kakav će biti moj račun?

Račun će se temeljiti na procijenjenoj potrošnji koju je odredio HEP ODS. Pri sljedećem poslanom stanju brojila bit će napravljen obračun.

Ako ne pošaljete stanje brojila tijekom zadnjih 7 kalendarskih dana u mjesecu, na računu će biti procijenjena mjesečna potrošnja. Po primitku sljedećeg stanja brojila preplata ili manjak bit će prikazani i uključeni u sljedeći račun.

Primjer:
Zbog odsutnosti zaboravili ste poslati očitanje brojila za rujan. Vaš račun za rujan, koji ćete primiti u listopadu, sadržavat će potrošnju za rujan na temelju prosječne potrošnje koju je odredio HEP ODS. Kada 30. listopada pošaljete stanje brojila za listopad, bit će vidljivo je li mjesečna potrošnja bila manja ili veća od procijenjene. Obračun će se nalaziti na računu za listopad koji ćete primiti u studenom.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Imam digitalno brojilo koje omogućuje daljinsko očitanje. Možete li ga pratiti ili moram dodatno očitavati brojilo i slati vam stanje?

Nema problema: možemo ga pratiti.
Ako vaš uređaj za mjerenje i upravljanje sadržava tehnologiju automatskog slanja stanja brojila, operator distribucijskog sustava šalje podatke o vašem stanju brojila opskrbljivaču, tvrtki GEN-I Hrvatska, ako ste sve prethodno dogovorili. Ako je operator distribucijskog sustava pravovremeno poslao stanje (do zadnjeg dana u mjesecu), na računu će biti stvarna potrošnja.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Potražite odgovore u sljedećim temama.

Promjena opskrbljivača

Cijene i tarife

Račun za električnu energiju

Brojilo i mjerno mjesto

Pogreške i problemi

O portalu Moj GEN-I

E-mobilnost

Još niste našli odgovor na svoje pitanje?

Pošaljite nam svoj upit i odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku!

POŠALJI UPIT

POZIVNI CENTAR

Naši su vam savjetnici na raspolaganju od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati.

0800 2558 0800 2558
PIŠITE NAM

Možete nam se obratiti i putem elektroničke pošte.

> POŠALJI UPIT
E-NOVOSTI

Budite obaviješteni o našim pogodnostima i aktivnostima.

> PRIJAVI SE

GEN-I Hrvatska d.o.o. Radnička cesta 54, 10000 Zagreb; Sva prava pridržana!

| Pravna obavijest | Autori

GEN-I Hrvatska d.o.o. Radnička cesta 54, 10000 Zagreb; Sva prava pridržana!

| Pravna obavijest | Autori
Naša web stranica koristi se kolačićima. Korištenjem naše stranice pristajete na uporabu kolačića.   | Više informacija o kolačićima