JEFTINA
STRUJA
  • ZA KUĆANSTVA

    • JEFTINA STRUJA

      • Što je Jeftina struja?
      • Zašto Jeftina struja?
      • Zadovoljni potrošači
      • Obavijesti
    • CIJENE I TARIFE

      • Cjenik
      • Opći uvjeti
      • Ugovor
      • Akcije
      • Arhiva
    • VAŠ RAČUN

      • Stavke na računu
      • PDF račun
      • Struktura proizvodnje
    • VAŠE BROJILO

      • Pojedinosti o mjernom mjestu
      • Otklanjanje pogrešaka
  • ZA TVRTKE

    • JEFTINA STRUJA

      • Što je Jeftina struja?
      • Zašto Jeftina struja?
      • Koliko možete uštedjeti?
      • Zadovoljni potrošači
      • Obavijesti
    • CIJENE I TARIFE

      • Cjenik
      • Opći uvjeti
      • Ugovor
      • Akcije
      • Arhiva
    • PROMJENA OPSKRBLJIVAČA

      • Postupak promjene
      • Promijeni opskrbljivača
      • Novosti nakon promjene
    • VAŠ RAČUN

      • Stavke na računu
      • PDF račun
      • Struktura proizvodnje
    • VAŠE BROJILO

      • Pojedinosti o mjernom mjestu
      • Otklanjanje pogrešaka
    • Usluge

    • Upit

    • Pomoć i podrška

  • PODRŠKA

    • STRANICE ZA PODRŠKU

      • Rječnik pojmova
      • Savjeti za uštedu
      • Najčešća pitanja
      • Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
      • Dokumenti i izvješća
      • Zaštita osobnih podataka
  • 0800 2558

0800 2558
  • JEFTINA
    STRUJA
  • ZA KUĆANSTVA

    JEFTINA STRUJA

    • Što je Jeftina struja?
    • Zašto Jeftina struja?
    • Zadovoljni potrošači
    • Obavijesti

    CIJENE I TARIFE

    • Cjenik
    • Opći uvjeti
    • Ugovor
    • Akcije
    • Arhiva

    VAŠ RAČUN

    • Stavke na računu
    • PDF račun
    • Struktura proizvodnje

    VAŠE BROJILO

    • Pojedinosti o mjernom mjestu
    • Otklanjanje pogrešaka
  • ZA TVRTKE

    JEFTINA STRUJA

    • Što je Jeftina struja?
    • Zašto Jeftina struja?
    • Zadovoljni potrošači
    • Obavijesti

    CIJENE I TARIFE

    • Cjenik
    • Opći uvjeti
    • Ugovor
    • Akcije
    • Arhiva

    PROMJENA OPSKRBLJIVAČA

    • Postupak promjene
    • Promijeni opskrbljivača
    • Novosti nakon promjene

    VAŠ RAČUN

    • Stavke na računu
    • PDF račun
    • Struktura proizvodnje

    VAŠE BROJILO

    • Pojedinosti o mjernom mjestu
    • Otklanjanje pogrešaka

    VELIKE TVRTKE I INDUSTRIJA

    Velikim poslovnim potrošačima nudimo različite prilagođene proizvode koji su namijenjeni upravljanju troškovima potrošnje električne energije. Na sebe preuzimamo rizike promjene cijena i omogućujemo pristup veleprodajnom tržištu.

    • Usluge
    • Upit
    • Pomoć i podrška
  • PODRŠKA

    STRANICE ZA PODRŠKU

    • Rječnik pojmova
    • Savjeti za uštedu
    • Najčešća pitanja
    • Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
    • Dokumenti i izvješća
    • Zaštita osobnih podataka
  • 0800 2558 0800 2558

PODRŠKA / STRANICE ZA PODRŠKU / Najčešća pitanja /

Promjena opskrbljivača

  • Rječnik pojmova
  • Savjeti za uštedu
  • Najčešća pitanja
  • Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
  • Dokumenti i izvješća
  • Zaštita osobnih podataka

Promjena opskrbljivača

Koliki su troškovi promjene opskrbljivača?

Promjena opskrbljivača je besplatna. Ako kupujete električnu energiju kao pravna osoba, provjerite uvjete za raskid ugovora s trenutačnim opskrbljivačem.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Kako funkcionira promjena opskrbljivača?

Promjena je za vas kao kupca vrlo jednostavna. Postupak promjene opskrbljivača izgleda ovako:

1.  Ispunite Mrežni obrazac za promjenu opskrbljivača. Ako vam je potrebna pomoć, možete nas nazvati na naš besplatni broj 0800 2558 i s veseljem ćemo ispuniti mrežni obrazac u vaše ime.

2.  Na temelju navedenih informacija u roku od nekoliko dana primit ćete dvije kopije ugovora i ostalu dokumentaciju. Provjerite sve navedene podatke i potpišite dokumente.

3.  Obje kopije potpisanog ugovora vratite u priloženoj omotnici s plaćenom poštarinom. Nakon uspješne promjene obavijestit ćemo vas dopisom i vratiti vam jednu kopiju potpisanog ugovora.

4.  I to je to. Ovisno o danu u mjesecu, već ćete sljedeći mjesec ili najkasnije mjesec nakon toga manje plaćati potrošenu električnu energiju.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Koji su podaci potrebni za promjenu opskrbljivača?

Za promjenu su vam potrebni podaci koje možete pronaći na zadnjem primljenom obračunskom računu za električnu energiju:

- tko je kupac – osoba s kojom je sklopljen ugovor o opskrbi energijom i koja je platitelj računa; za kupca navedite i:  
      - adresu na koju će se slati računi; 
     - podatke za kontakt – telefonski broj, adresu e-pošte;
     - OIB

- podatke o potrošnji – navedite sljedeće stavke:
     - broj mjernog mjesta;
     - naziv trenutačnog opskrbljivača;  
     - elektrodistribucijsko područje;
     - kategorija potrošnje;
     - tarifni model.

Pri ispunjavanju mogu vam pomoći naši savjetnici na besplatnom broju 0800 2558.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Koliko će brzo biti izvedena promjena opskrbljivača? Kada mogu očekivati opskrbu Jeftinom strujom?

Na temelju potpisanih ugovora pokrećemo postupak za promjenu opskrbljivača pri operatoru distribucijskog sustava (u nastavku HEP ODS d.o.o.). HEP ODS d.o.o. obavijestit će nas kada je promjena opskrbljivača spremna, a mi ćemo vas o uspješnoj promjeni obavijestiti dopisom i vratiti vam kopiju potpisanog ugovora.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Može li tijekom promjene opskrbljivača doći do prekida opskrbe električnom energijom?

Promjena opskrbljivača sama za sebe ne može prouzrovati prekid opskrbe električnom energijom.  

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Može li se zbog promjene opskrbljivača promijeniti kvaliteta isporučene električne energije?

Ne. Opskrbljivač ne može ni poboljšati ni pokvariti kvalitetu isporučene električne energije. Kvalitetu isporučene električne energije osigurava operator prijenosne odnosno distribucijske mreže.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Moram li vam nakon prijelaza na vašu opskrbu javiti stanje brojila prije prijelaza tj. raniju potrošnju?

Ne. Očitanja potrošnje GEN-I Hrvatska prima od postojećeg distribucijskog operatora i zato nisu potrebni ti podaci tijekom promjene opskrbljivača.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Predomislio/la sam se. Mogu li raskinuti ugovor sklopljen s vama?

Da. Raskidanje ugovora besplatno je za kupca, ali prvo naravno morate podmiriti svoje obveze prema tvrtki GEN-I Hrvatska (račune za struju, moguće odštete i ostalo). U slučaju raskida ugovora kupac mora sklopiti novi ugovor o opskrbi i provesti postupak promjene opskrbljivača.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Kada moram potpisati ugovor o opskrbi električnom energijom? Zašto potpisujem novi?

Ako svojevoljno mijenjate opskrbljivača električnom energijom, ugovor regulira odnos između vas kao potrošača i novog opskrbljivača.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Tko će nakon promjene opskrbljivača očitati stanje mojeg brojila?

Očitanje brojila bit će JEDNAKO kao i prije promjene! Za očitanja je zadužen operator distribucijskog sustava HEP ODS, bez obzira na to kojeg ste opskrbljivača odabrali.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Ali prvo trebam raskinuti ugovor s dosadašnjim opskrbljivačem? Moram li o promjeni obavijestiti HEP ODS ili nekog drugog?

Ne. Kada tvrtki GEN-I Hrvatska pošaljete potpisani ugovor, za vas je postupak gotov. Tim Jeftine struje besplatno će se u vaše ime pobrinuti za sve postupke, raskide dosadašnjih ugovora i obavijesti.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Je li prilikom promjene opskrbljivača potreban kakav zahvat na mreži ili instalacijama? Hoće li promjena opskrbljivača utjecati na rad bilo čega u našem domu?

Ne. Promjena opskrbljivača izvodi se u sustavu koji nije povezan s vašom kućnom mrežom. Ne mijenja se vaš operator distribucijskog sustava. Vaša lokalna elektroenergetska tvrtka pobrinut će se da sve prođe u redu jer je pravno odgovorna za to. Zbog toga nisu potrebni zahvati na vašim instalacijama ili mreži.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Može li me GEN-I Hrvatska priključiti na elektroenergetsku mrežu?

Ne. To može učiniti samo lokalno ovlašteni operator distribucijske mreže, bez obzira na to kojeg opskrbljivača električnom energijom odaberete. 

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Kako mogu znati hoću li što uštedjeti promjenom? Koliko će iznositi moj račun ako se odlučim za Jeftinu struju?

Izračunajte. Ne vjerujte nam na riječ, usporedite sami. Upotrijebite Kalkulator za informativni izračun za kućanstva i poslovne potrošače. U njega unesite podatke s dosadašnjeg računa za električnu energiju i na kraju usporedite razliku u iznosu i postotcima. Osobito je uvjerljiv podatak o razlici za godinu dana. Pogledajte. Oprez: izračun je informativne prirode.  

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Potražite odgovore u sljedećim temama.

Promjena opskrbljivača

Cijene i tarife

Račun za električnu energiju

Brojilo i mjerno mjesto

Pogreške i problemi

O portalu Moj GEN-I

E-mobilnost

Još niste našli odgovor na svoje pitanje?

Pošaljite nam svoj upit i odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku!

POŠALJI UPIT

POZIVNI CENTAR

Naši su vam savjetnici na raspolaganju od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati.

0800 2558 0800 2558
PIŠITE NAM

Možete nam se obratiti i putem elektroničke pošte.

> POŠALJI UPIT
E-NOVOSTI

Budite obaviješteni o našim pogodnostima i aktivnostima.

> PRIJAVI SE

GEN-I Hrvatska d.o.o. Radnička cesta 54, 10000 Zagreb; Sva prava pridržana!

| Pravna obavijest | Kolačići | Autori

GEN-I Hrvatska d.o.o. Radnička cesta 54, 10000 Zagreb; Sva prava pridržana!

| Pravna obavijest | Kolačići | Autori
Ova web stranica koristi kolačiće, koji su neophodni za rad web stranice ili online usluge (Skupina 1); analitički kolačići (uključujući statističke kolačiće), koji su nužni za poboljšanje Vašeg korisničkog iskustva kada ste posjetitelj naše web stranice (Skupina 2), te marketinške kolačiće i kolačiće partnerskih tvrtki (svi u Skupini 3). Suglasnošću za instalaciju kolačića upravljate klikom na "Postavke kolačića". U postavkama možete odabrati koje grupe kolačića želite učitati i potvrditi svoj izbor klikom na "POTVRDI KOLAČIĆE". Ako želite da se sve tri skupine kolačića učitaju, kliknite na "POTVRDI KOLAČIĆE" prije nego što napravite drugačiji izbor. Osim ako nije drugačije navedeno, učitavaju se kolačići Skupine 1 i 2. Pročitajte više o kolačićima ovdje.
checkbox
Hitni kolačići
Važni kolačići omogućuju potpuni rad web stranica. Bez njihove instalacije Vaše bi korisničko iskustvo bilo lošije jer ova kategorija uključuje i kolačiće koji Vam u sljedećem posjetu prikazuju web stranicu prilagođenu Vama (npr. odabrani jezik na Vašem uređaju).
checkbox
Analitički kolačići
Analitički kolačići pomažu nam u prikupljanju anonimnih informacija o tome kako koristite naše web stranice. Ove informacije koristimo za poboljšanje funkcionalnosti web stranica (npr. za poboljšanje pristupačnosti najposjećenijih stranica).
checkbox
Marketinški kolačići
Ove kolačiće koristimo u svrhu naprednog oglašavanja. Na taj način možemo Vam prikazati i sadržaj koji vam je relevantniji na drugim web stranicama (npr. Facebook).