Kada ću primati račun ako se odlučim za GEN-I Hrvatska?
Račune za isporučenu električnu energiju možete očekivati između 5. i 15. u mjesecu za prethodno razdoblje od mjesec dana.
Račun za električnu energiju
Račune za isporučenu električnu energiju možete očekivati između 5. i 15. u mjesecu za prethodno razdoblje od mjesec dana.
Izmjerene podatke za određeno vremensko razdoblje korištenja i troškove električne energije opskrbljivaču električnom energijom GEN-I Hrvatska šalje operator distribucijske mreže HEP ODS.
Plaćanje obveze je moguće originalnom uplatnicom opskrbljivača, općim nalogom za plaćanje ili SEPA izravnim terećenjem.
Prilikom plaćanja računa općim nalogom potrebno je navesti točne podatke s originalnog računa kako bi se Vaša uplata ispravno knjižila.
Račune možete platiti bez naknade na prodajnim mjestima Konzuma, Tiska i iNovina.
Obvezu plaćanja potrebno je podmiriti do datuma dospijeća naznačenog na računu.
Operatoru distribucijske mreže plaćat ćete:
U skladu sa zakonskim propisima, naknadu za korištenje mreže i naknadu za usluge mjerenja utvrđuje Hrvatska energetska regulatorna agencija (HERA).
Tvrtka GEN-I Hrvatska d.o.o. naplatit će vam:
Od 1. 7. 2013. svi potrošači električne energije (osim kućanstava) plaćaju svaki potrošeni kilovatsat električne energije i trošarinu na električnu energiju.
Naknadu za poticanje proizvodnje iz obnovljivih izvora i trošarinu za električnu energiju određuju nadležne državne ustanove, a cijenu energije i naknadu za isporuku određuje opskrbljivač.
Ako je razlika između mjesečnog računa i stvarne potrošnje velika, obratite se tvrtki HEP ODS koja izvodi mjerenja i prati potrošnju električne energije.
Očitajte stanje svojeg brojila i zatražite od operatora HEP ODS da vam pošalje zaseban račun.
Ako želite da se vaši mjesečni računi obračunavaju na temelju stvarne potrošnje, javite se operatoru HEP ODS i tražite više informacija o nestandardnoj usluzi samoočitanja.
Ako želite i dalje plaćati na temelju procijenjene mjesečne potrošnje, HEP ODS može ispraviti procijenjenu mjesečnu potrošnju električne energije koja će najbolje odgovarati vašoj stvarnoj potrošnji.
Provjerite na računu.
Podatak je zapisan u tablici u polju „Tarifa”. JT je oznaka za jedinstvenu tarifu koja je bez prestanka aktivna tijekom mjerenja potrošnje jednotarifnim brojilom. VT i NT oznake su za skuplju i jeftiniju tarifu koje bilježi dvotarifno brojilo.
Najčešće zbog obračunskih vremenskih razdoblja.
Ako se iznos za jedinstvenu tarifu (JT) na računu javlja dva puta, najvjerojatnije je to zbog obračuna za dva vremenska razdoblja.
Npr.: S računom je sve u redu ako je na njemu napisano:
JT 1. 1. - 15. 1. 2014. i JT 16. 1. - 31. 1. 2014.
Potrošnja se obračunava za cijeli mjesec i svaku stavku samo jednom, ali obračun je proveden u dvama vremenskim razdobljima.
Ako se na računu oznaka JT ponavlja dva puta za isto vremensko razdoblje, to najčešće znači da imate dvotarifno brojilo, a jednotarifni obračun.
Provjerite stanje na brojilu i/ili kontaktirajte stručnjake iz Jeftine struje. Ako je s obračunom sve u redu, najlakše vam je usporediti navedena i stvarna brojčana stanja.Usporedite stanje brojila koje je navedeno na računu s trenutnim očitanjem vašeg stanja brojila (provjerite brojilo). Ako se stanja podudaraju, obračun je točan.Ako se stanje brojila navedeno na računu ne podudara sa stanjem brojila koje ste očitali na svom mjernom uređaju, obratite se tvrtki HEP ODS.
Obavijestite nas u pisanom obliku da ste tvrtki HEP ODS poslali pritužbu ili zahtjev za provjeru točnosti obračuna. To možete učiniti elektroničkom poštom na adresu jeftinastruja@gen-i.hr, na broj faksa 01 6419 604 ili poštom na adresu GEN-I Hrvatska d.o.o., Radnička cesta 54, 10000 Zagreb.
Od operatora distribucijske mreže tvrtke HEP ODS možete zatražiti dodatno očitanje brojila. Dostava očitanja stanja brojila putem mrežne aplikacije ili telefonske sekretarice samo je informativne prirode ako se s operatorom HEP ODS niste dogovorili drugačije.
Pisanim putem. Prigovor na račun ili reklamaciju morate obavezno predati u pisanom obliku. Pošaljite je na adresu e-pošte jeftinastruja@gen-i.hr, faksom na broj 01 6419 604 ili poštom na adresu GEN-I Hrvatska d.o.o., Radnička cesta 54, 10000 Zagreb.
Izbjegnite kamate i neugodna kašnjenja. Pravovremeno plaćajte dugovanja u dogovoru s tvrtkom GEN-I Hrvatska d.o.o. U slučaju da se neočekivano nađete u situaciji da ne možete pravovremeno podmiriti račune, pošaljite molbu u kojoj navedite:
Po primitku molbe koju ste poslali na adresu jeftinastruja@gen-i.hr na faks 01 6419 604 ili poštom na GEN-I Hrvatska d.o.o., Radnička cesta 54, 10000 Zagreb, tim Jeftine struje poslat će vam odgovor u roku od 8 dana od primitka.
Obratite se operatoru distribucijske mreže, tvrtki HEP ODS, i dogovorite se za nestandardnu uslugu samoočitanja koja omogućuje plaćanje računa na temelju stvarne potrošnje i mjesečnih očitanja stanja brojila.
Cijeli postupak aktivacije ćemo za vas organizirati mi! Ispunite jednostavan obrazac na portalu Moj GEN-I ili nam svoje osobne podatke (ime i prezime, broj mjernog mjesta, IBAN broj računa i naziv vaše banke) dostavite na e-mail adresu jeftinastruja@gen-i.hr ili na telefonski broj 0800 2558. Poslat ćemo vam obrazac suglasnosti s ispunjenim podacima koji ćete samo potpisati i vratiti na našu adresu: GEN-I Hrvatska d.o.o., Radnička cesta 54, 10000 Zagreb.
U vašoj banci ćemo dogovoriti da se vaši računi za struju plaćaju izravnim terećenjem svakog 25. u mjesecu.
Pošaljite nam svoj upit i odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku!