JEFTINA
STRUJA
  • ZA KUĆANSTVA

    • JEFTINA STRUJA

      • Što je Jeftina struja?
      • Zašto Jeftina struja?
      • Zadovoljni potrošači
      • Obavijesti
    • CIJENE I TARIFE

      • Cjenik
      • Opći uvjeti
      • Ugovor
      • Akcije
      • Arhiva
    • VAŠ RAČUN

      • Stavke na računu
      • PDF račun
      • Struktura proizvodnje
    • VAŠE BROJILO

      • Pojedinosti o mjernom mjestu
      • Otklanjanje pogrešaka
  • ZA TVRTKE

    • JEFTINA STRUJA

      • Što je Jeftina struja?
      • Zašto Jeftina struja?
      • Koliko možete uštedjeti?
      • Zadovoljni potrošači
      • Obavijesti
    • CIJENE I TARIFE

      • Cjenik
      • Opći uvjeti
      • Ugovor
      • Akcije
      • Arhiva
    • PROMJENA OPSKRBLJIVAČA

      • Postupak promjene
      • Promijeni opskrbljivača
      • Novosti nakon promjene
    • VAŠ RAČUN

      • Stavke na računu
      • PDF račun
      • Struktura proizvodnje
    • VAŠE BROJILO

      • Pojedinosti o mjernom mjestu
      • Otklanjanje pogrešaka
    • Usluge

    • Upit

    • Pomoć i podrška

  • PODRŠKA

    • STRANICE ZA PODRŠKU

      • Rječnik pojmova
      • Savjeti za uštedu
      • Najčešća pitanja
      • Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
      • Dokumenti i izvješća
      • Zaštita osobnih podataka
  • 0800 2558

0800 2558
  • JEFTINA
    STRUJA
  • ZA KUĆANSTVA

    JEFTINA STRUJA

    • Što je Jeftina struja?
    • Zašto Jeftina struja?
    • Zadovoljni potrošači
    • Obavijesti

    CIJENE I TARIFE

    • Cjenik
    • Opći uvjeti
    • Ugovor
    • Akcije
    • Arhiva

    VAŠ RAČUN

    • Stavke na računu
    • PDF račun
    • Struktura proizvodnje

    VAŠE BROJILO

    • Pojedinosti o mjernom mjestu
    • Otklanjanje pogrešaka
  • ZA TVRTKE

    JEFTINA STRUJA

    • Što je Jeftina struja?
    • Zašto Jeftina struja?
    • Zadovoljni potrošači
    • Obavijesti

    CIJENE I TARIFE

    • Cjenik
    • Opći uvjeti
    • Ugovor
    • Akcije
    • Arhiva

    PROMJENA OPSKRBLJIVAČA

    • Postupak promjene
    • Promijeni opskrbljivača
    • Novosti nakon promjene

    VAŠ RAČUN

    • Stavke na računu
    • PDF račun
    • Struktura proizvodnje

    VAŠE BROJILO

    • Pojedinosti o mjernom mjestu
    • Otklanjanje pogrešaka

    VELIKE TVRTKE I INDUSTRIJA

    Velikim poslovnim potrošačima nudimo različite prilagođene proizvode koji su namijenjeni upravljanju troškovima potrošnje električne energije. Na sebe preuzimamo rizike promjene cijena i omogućujemo pristup veleprodajnom tržištu.

    • Usluge
    • Upit
    • Pomoć i podrška
  • PODRŠKA

    STRANICE ZA PODRŠKU

    • Rječnik pojmova
    • Savjeti za uštedu
    • Najčešća pitanja
    • Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
    • Dokumenti i izvješća
    • Zaštita osobnih podataka
  • 0800 2558 0800 2558

PODRŠKA / STRANICE ZA PODRŠKU / Najčešća pitanja /

Račun za električnu energiju

  • Rječnik pojmova
  • Savjeti za uštedu
  • Najčešća pitanja
  • Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
  • Dokumenti i izvješća
  • Zaštita osobnih podataka

Račun za električnu energiju

Kada ću primati račun ako se odlučim za GEN-I Hrvatska?

Račune za isporučenu električnu energiju možete očekivati između 5. i 15. u mjesecu za prethodno razdoblje od mjesec dana.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Na temelju koji podataka izrađujemo račune?

Izmjerene podatke za određeno vremensko razdoblje korištenja i troškove električne energije opskrbljivaču električnom energijom GEN-I Hrvatska šalje operator distribucijske mreže HEP ODS.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Kako mogu platiti račun?

Plaćanje obveze je moguće originalnom uplatnicom opskrbljivača, općim nalogom za plaćanje ili SEPA izravnim terećenjem.

Prilikom plaćanja računa općim nalogom potrebno je navesti točne podatke s originalnog računa kako bi se Vaša uplata ispravno knjižila.

Račune možete platiti bez naknade na prodajnim mjestima Konzuma, Tiska i iNovina.

Obvezu plaćanja potrebno je podmiriti do datuma dospijeća naznačenog na računu.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Ako GEN-I Hrvatska postane moj opskrbljivač, što ću plaćati operatoru distribucijske mreže, a što tvrtki GEN-I Hrvatska?

Operatoru distribucijske mreže plaćat ćete:

  • korištenje prijenosne i distribucijske mreže (mrežarinu),
  • naknadu za usluge mjerenja.

U skladu sa zakonskim propisima, naknadu za korištenje mreže i naknadu za usluge mjerenja utvrđuje Hrvatska energetska regulatorna agencija (HERA). 

Tvrtka GEN-I Hrvatska d.o.o. naplatit će vam:

  • električnu energiju,
  • naknadu za isporuku,
  • naknadu za poticanje proizvodnje iz obnovljivih izvora.

Od 1. 7. 2013. svi potrošači električne energije (osim kućanstava) plaćaju svaki potrošeni kilovatsat električne energije i trošarinu na električnu energiju.

Naknadu za poticanje proizvodnje iz obnovljivih izvora i trošarinu za električnu energiju određuju nadležne državne ustanove, a cijenu energije i naknadu za isporuku određuje opskrbljivač.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Znam da ću koristiti manje/više električne energije. Kako mogu promijeniti procijenjenu potrošnju/paušal?

Ako je razlika između mjesečnog računa i stvarne potrošnje velika, obratite se tvrtki HEP ODS koja izvodi mjerenja i prati potrošnju električne energije. 

Očitajte stanje svojeg brojila i zatražite od operatora HEP ODS da vam pošalje zaseban račun. 

Ako želite da se vaši mjesečni računi obračunavaju na temelju stvarne potrošnje, javite se operatoru HEP ODS i tražite više informacija o nestandardnoj usluzi samoočitanja. 

Ako želite i dalje plaćati na temelju procijenjene mjesečne potrošnje, HEP ODS može ispraviti procijenjenu mjesečnu potrošnju električne energije koja će najbolje odgovarati vašoj stvarnoj potrošnji. 

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Imam li jeftiniju tarifu? Kako mogu znati obračunavate li električnu energiju jednotarifno ili dvotarifno?

Provjerite na računu. 

Podatak je zapisan u tablici u polju „Tarifa”. JT je oznaka za jedinstvenu tarifu koja je bez prestanka aktivna tijekom mjerenja potrošnje jednotarifnim brojilom. VT i NT oznake su za skuplju i jeftiniju tarifu koje bilježi dvotarifno brojilo.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Zašto na računu imam dva puta naveden i obračunat JT?

Najčešće zbog obračunskih vremenskih razdoblja.

Ako se iznos za jedinstvenu tarifu (JT) na računu javlja dva puta, najvjerojatnije je to zbog obračuna za dva vremenska razdoblja.

Npr.: S računom je sve u redu ako je na njemu napisano: 

JT 1. 1. - 15. 1. 2014. i JT 16. 1. - 31. 1. 2014. 

Potrošnja se obračunava za cijeli mjesec i svaku stavku samo jednom, ali obračun je proveden u dvama vremenskim razdobljima.

Ako se na računu oznaka JT ponavlja dva puta za isto vremensko razdoblje, to najčešće znači da imate dvotarifno brojilo, a jednotarifni obračun.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Primio/la sam jako visoki obračun. Mislim da nešto nije u redu. Što mogu učiniti?

Provjerite stanje na brojilu i/ili kontaktirajte stručnjake iz Jeftine struje. Ako je s obračunom sve u redu, najlakše vam je usporediti navedena i stvarna brojčana stanja.Usporedite stanje brojila koje je navedeno na računu s trenutnim očitanjem vašeg stanja brojila (provjerite brojilo). Ako se stanja podudaraju, obračun je točan.Ako se stanje brojila navedeno na računu ne podudara sa stanjem brojila koje ste očitali na svom mjernom uređaju, obratite se tvrtki HEP ODS.

Obavijestite nas u pisanom obliku da ste tvrtki HEP ODS poslali pritužbu ili zahtjev za provjeru točnosti obračuna. To možete učiniti elektroničkom poštom na adresu jeftinastruja@gen-i.hr, na broj faksa 01 6419 604 ili poštom na adresu GEN-I Hrvatska d.o.o., Radnička cesta 54, 10000 Zagreb.

Od operatora distribucijske mreže tvrtke HEP ODS možete zatražiti dodatno očitanje brojila. Dostava očitanja stanja brojila putem mrežne aplikacije ili telefonske sekretarice samo je informativne prirode ako se s operatorom HEP ODS niste dogovorili drugačije.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Primio sam visok račun s kojim se nikako ne slažem. Kako ga mogu reklamirati?

Pisanim putem. Prigovor na račun ili reklamaciju morate obavezno predati u pisanom obliku. Pošaljite je na adresu e-pošte jeftinastruja@gen-i.hr, faksom na broj 01 6419 604 ili poštom na adresu GEN-I Hrvatska d.o.o., Radnička cesta 54, 10000 Zagreb.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

S računom je sve u redu, ali iznos je toliko visok da ga ne mogu podmiriti. Što mogu učiniti?

Izbjegnite kamate i neugodna kašnjenja. Pravovremeno plaćajte dugovanja u dogovoru s tvrtkom GEN-I Hrvatska d.o.o. U slučaju da se neočekivano nađete u situaciji da ne možete pravovremeno podmiriti račune, pošaljite molbu u kojoj navedite:

  • na koji se račun odnosi vaša zamolba za odgodu ili otplatu u ratama,
  • želite li odgodu plaćanja, u kojem slučaju obavezno navedite datum kada ćete podmiriti iznos, 
  • želite li otplatiti račun u ratama, u kojem slučaju navedite u koliko ćete rata podmiriti iznos dugovanja. 

Po primitku molbe koju ste poslali na adresu jeftinastruja@gen-i.hr na faks 01 6419 604 ili poštom na GEN-I Hrvatska d.o.o., Radnička cesta 54, 10000 Zagreb, tim Jeftine struje poslat će vam odgovor u roku od 8 dana od primitka. 

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Što trebam učiniti ako želim primati račune na temelju stvarne potrošnje?

Obratite se operatoru distribucijske mreže, tvrtki HEP ODS, i dogovorite se za nestandardnu uslugu samoočitanja koja omogućuje plaćanje računa na temelju stvarne potrošnje i mjesečnih očitanja stanja brojila. 

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Kako aktivirati plaćanje računa putem SEPA izravnog terećenja?

Cijeli postupak aktivacije ćemo za vas organizirati mi! Ispunite jednostavan obrazac na portalu Moj GEN-I ili nam svoje osobne podatke (ime i prezime, broj mjernog mjesta, IBAN broj računa i naziv vaše banke) dostavite na e-mail adresu jeftinastruja@gen-i.hr ili na telefonski broj 0800 2558. Poslat ćemo vam obrazac suglasnosti s ispunjenim podacima koji ćete samo potpisati i vratiti na našu adresu: GEN-I Hrvatska d.o.o., Radnička cesta 54, 10000 Zagreb.
U vašoj banci ćemo dogovoriti da se vaši računi za struju plaćaju izravnim terećenjem svakog 25. u mjesecu.

Je li vam ova informacija pomogla?

Hvala za vaš glas.

Potražite odgovore u sljedećim temama.

Promjena opskrbljivača

Cijene i tarife

Račun za električnu energiju

Brojilo i mjerno mjesto

Pogreške i problemi

O portalu Moj GEN-I

E-mobilnost

Još niste našli odgovor na svoje pitanje?

Pošaljite nam svoj upit i odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku!

POŠALJI UPIT

POZIVNI CENTAR

Naši su vam savjetnici na raspolaganju od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati.

0800 2558 0800 2558
PIŠITE NAM

Možete nam se obratiti i putem elektroničke pošte.

> POŠALJI UPIT
E-NOVOSTI

Budite obaviješteni o našim pogodnostima i aktivnostima.

> PRIJAVI SE

GEN-I Hrvatska d.o.o. Radnička cesta 54, 10000 Zagreb; Sva prava pridržana!

| Pravna obavijest | Kolačići | Autori

GEN-I Hrvatska d.o.o. Radnička cesta 54, 10000 Zagreb; Sva prava pridržana!

| Pravna obavijest | Kolačići | Autori
Ova web stranica koristi kolačiće, koji su neophodni za rad web stranice ili online usluge (Skupina 1); analitički kolačići (uključujući statističke kolačiće), koji su nužni za poboljšanje Vašeg korisničkog iskustva kada ste posjetitelj naše web stranice (Skupina 2), te marketinške kolačiće i kolačiće partnerskih tvrtki (svi u Skupini 3). Suglasnošću za instalaciju kolačića upravljate klikom na "Postavke kolačića". U postavkama možete odabrati koje grupe kolačića želite učitati i potvrditi svoj izbor klikom na "POTVRDI KOLAČIĆE". Ako želite da se sve tri skupine kolačića učitaju, kliknite na "POTVRDI KOLAČIĆE" prije nego što napravite drugačiji izbor. Osim ako nije drugačije navedeno, učitavaju se kolačići Skupine 1 i 2. Pročitajte više o kolačićima ovdje.
checkbox
Hitni kolačići
Važni kolačići omogućuju potpuni rad web stranica. Bez njihove instalacije Vaše bi korisničko iskustvo bilo lošije jer ova kategorija uključuje i kolačiće koji Vam u sljedećem posjetu prikazuju web stranicu prilagođenu Vama (npr. odabrani jezik na Vašem uređaju).
checkbox
Analitički kolačići
Analitički kolačići pomažu nam u prikupljanju anonimnih informacija o tome kako koristite naše web stranice. Ove informacije koristimo za poboljšanje funkcionalnosti web stranica (npr. za poboljšanje pristupačnosti najposjećenijih stranica).
checkbox
Marketinški kolačići
Ove kolačiće koristimo u svrhu naprednog oglašavanja. Na taj način možemo Vam prikazati i sadržaj koji vam je relevantniji na drugim web stranicama (npr. Facebook).